Η εξυπηρέτηση των σπουδαστών γίνεται όλες τις εργάσιμες ημέρες και μόνον τις ώρες 11.30 πμ έως 13.00 πμ, στα γραφεία της Γραμματείας.

Tα γραφεία της Γραμματείας του Tμήματος Aγρονόμων και Tοπογράφων Mηχανικών (TATM) της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στεγάζονται στο κεντρικό κτίριο της Πολυτεχνικής, στον 1ο όροφο.

Διεύθυνση: Γραμματεία Τμήματος Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών, ΑΠΘ, Πανεπιστημιούπολη Θεσσαλονίκης, Κτίριο Εδρών Πολυτεχνικής Σχολής, 1ος όροφος, Τ.Κ. 541 24, Θεσσαλονίκη

Γραμματέας Τμήματος: Ελευθερία Ρουσογιάννη

Email: info@topo.auth.gr

Τηλ: +30 2310 99 6112

Προσωπικό Γραμματείας:
Π.Γιοβανούλη, Τηλ: +30 2310 99 5823
Ι. Μπλιούμη, Τηλ: +302 310 99 5403
Δ.Σερμπεζούδης, Τηλ: +30 2310 99 5401

 

Η υπηρεσία αναφέρεται αποκλειστικά στους προπτυχιακούς φοιτητές του ΑΠΘ, και αφορά την Δήλωση Εγγραφής στο τρέχον εξάμηνο. Η διαδικασία Δήλωσης Εγγραφής Εξαμήνου είναι ανεξάρτητη της διαδικασίας δήλωσης των μαθημάτων (που ορίζεται με ευθύνη του ΤΑΤΜ). Απαραίτητη προϋπόθεση χρήσης της υπηρεσίας είναι η ύπαρξη ενεργού ιδρυματικού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ (ΚΗΔ).

Η διαδικασία της Δήλωσης Εγγραφής Εξαμήνου πραγματοποιείται μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης  η οποία είναι προσβάσιμη και μέσω των εφαρμογών για κινητές συσκευές που διατίθενται από την εφαρμογή ΑΠΘ Mobile για το λειτουργικό σύστημα Android, καθώς και από το Apple Store για το λειτουργικό σύστημα iOS. Εκτενείς οδηγίες για τη διαδικασία της Δήλωσης Εγγραφής Εξαμήνου υπάρχουν στην ιστοσελίδα e-University του ΚΗΔ/ΑΠΘ

Η δήλωση μαθημάτων των φοιτητών του ΤΑΤΜ/ΑΠΘ γίνεται πλέον υποχρεωτικά ηλεκτρονικά με επίσκεψη στην ιστοσελίδα http://sis.auth.gr/. Συμπληρώνοντας το username / password του e-mail τους μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία δήλωσης μαθημάτων. Οι διαθέσιμες Υπηρεσίες Ηλεκτρονικού Πανεπιστημίου για τους φοιτητές του ΑΠΘ παρουσιάζονται αναλυτικά απο το IT – ΚΗΔ – Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΑΠΘ.

Όσοι φοιτητές δεν έχουν πρόσβαση στο IT σύστημα του ΑΠΘ πρέπει να επισκεφθούν τη Γραμματεία του Τμήματος για να πάρουν το σχετικό κωδικό, ώστε να μπορούν να υποβάλουν τις δηλώσεις τους.

Επισημαίνεται στους φοιτητές ότι μια ημέρα μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής τους δήλωσης θα πρέπει να ελέγχουν εάν καταχωρήθηκε στη μερίδα τους και να την εκτυπώνουν σαν αποδεικτικό. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος με τη δήλωσή τους, η εκτύπωση της ηλεκτρονικής τους δήλωσης θα αποδεικνύει ότι υπέβαλαν έγκαιρα τη δήλωση για τα μαθήματα που θα παρακολουθήσουν.

Η δήλωση των συγγραμμάτων που επιθυμούν να λάβουν οι φοιτητές για το τρέχον Εξάμηνο γίνεται πλέον υποχρεωτικά ηλεκτρονικά με επίσκεψη στην ιστοσελίδα της εφαρμογής ΕΥΔΟΞΟΣ. Το νέο σύστημα καλύπτει όλα τα Πανεπιστήμια  της χώρας, με κύριο σκοπό την έγκαιρη παράδοση των συγγραμμάτων στους δικαιούχους φοιτητές.

Για την εισαγωγή στο σύστημα, ο φοιτητής μπαίνει στο portal της δράσης www.eudoxus.gr και επιλέγει την καρτέλα «Φοιτητές».

Εισάγει το «Όνομα χρήστη» και τον «Κωδικό πρόσβασης» που έχει λάβει και γίνεται η πιστοποίηση του φοιτητή. Ο φοιτητής βλέπει τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών και τα αντίστοιχα Συγγράμματα. Για κάθε Σύγγραμμα μπορεί να κάνει προεπισκόπηση του εξώφυλλου, του πίνακα περιεχομένων και ενός ενδεικτικού αποσπάσματος.

Επιλέγει Ηλεκτρονικά τα Συγγράμματα που δικαιούται για τα μαθήματα που έχει εγγραφεί και εισάγει τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και το e-mail του. Επιλέγοντας «Επιβεβαίωση», αποστέλλεται στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει η/και στο e-mail του ένας μοναδικός προσωπικός κωδικός PIN

Με τον προσωπικό κωδικό PIN και την ταυτότητα του, ο φοιτητής μπορεί να επισκέπτεται τα Σημεία Διανομής Συγγραμμάτων και να παραλαμβάνει τα Συγγράμματα που έχει δηλώσει.

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στην ιστοσελίδα  και στο αντίστοιχο εγχειρίδιο για τους φοιτητές που διατίθεται στην κεντρική σελίδα του portal ΕΥΔΟΞΟΣ.

Στο τέλος κάθε εξαμήνου, οι φοιτητές μπορούν να εξασκήσουν το πολύ σημαντικό δικαίωμα της αξιολόγησης των διδασκόντων και των μαθημάτων που παρακολούθησαν. Η αντικειμενική έκφραση της κρίσης του φοιτητή αποτελεί ταυτόχρονα και υποχρέωση, προκειμένου να βελτιωθεί -όπου είναι εφικτό- η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται.

Η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) του Α.Π.Θ. καταβάλλει συνεχείς προσπάθειες για τη βελτίωση των υπηρεσιών του Πανεπιστημίου μας. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η διευκόλυνσή σας στη διαδικασία της αξιολόγησης.

Μέσω της ιστοσελίδας της ΜΟ.ΔΙ.Π.(σύνδεση πατώντας το ΕΙΣΟΔΟΣ) μπορούν οι φοιτητές να αξιολογήσουν τα μαθήματα που παρακολουθούν σε κάθε εξάμηνο, καθώς και τους αντίστοιχους διδάσκοντες. Η είσοδός στο σύστημα αξιολόγησης γίνεται με τη χρήση του πανεπιστημιακού λογαριασμού. Το πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί έτσι, ώστε να διασφαλίζεται η ανωνυμία των συμμετεχόντων και να μην είναι δυνατή η ταυτοποίηση των απαντήσεών που δίνονται με κανέναν τρόπο και από κανέναν.

Στην ιστοσελίδα υπάρχουν και όλες οι απαραίτητες οδηγίες χρήσης για τη διαδικασία της αξιολόγησης. Στο τέλος της αξιολόγησής, υπάρχει ακόμη ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τη νέα διαδικασία. Παρακαλούμε θερμά να απαντηθεί, ώστε σταδιακά να αποκατασταθούν τυχόν προβλήματα.

Η ηλεκτρονική αξιολόγηση των μαθημάτων βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάπτυξης και ενδέχεται να υπάρχουν προβλήματα ή δυσκολίες. Ωστόσο, η συμμετοχή των φοιτητών και η συμβολή τους είναι απαραίτητες για τη βελτίωση της διαδικασίας της αξιολόγησης, για τη διασφάλιση της ποιότητας συνολικά στο ΑΠΘ, αλλά και για την οργάνωση των μελλοντικών εκπαιδευτικών στόχων του Πανεπιστημίου μας.

Αναζήτηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο