Συχνές Ερωτήσεις Εγγραφές, Διαγραφές, Μετεγγραφές Φοιτητών

Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για εισδοχή στις Φοιτητικές Εστίες του Α.Π.Θ. για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025;

Οι αιτήσεις εισδοχής για τους πρωτοετείς φοιτητές στις Φοιτητικές Εστίες Α.Π.Θ. θα πραγματοποιούνται από Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024 έως και Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024.
Περισσότερες πληροφορίες

Ποια είναι η προθεσμία για την εγγραφή των επιτυχόντων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2024;

Η εγγραφή στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά από Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024 έως και Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024.
Περισσότερες πληροφορίες

Πώς γίνεται η εγγραφή των αλλοδαπών-αλλογενών φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025;

Η εγγραφή πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας register.auth.gr και στη συνέχεια υποβάλλονται τα δικαιολογητικά στη Γραμματεία του Τμήματος είτε αυτοπροσώπως είτε ταχυδρομικά από 12 έως 25 Σεπτεμβρίου 2024.
Περισσότερες πληροφορίες

Πότε θα γίνει η καταχώρηση στοιχείων στην πλατφόρμα του ΑΠΘ;

Οι εισαγόμενοι στα Τμήματα του ΑΠΘ θα καταχωρήσουν τα στοιχεία τους και θα ανεβάσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά από 27 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου 2024 στην πλατφόρμα register.auth.gr.

Πότε θα γίνει η δήλωση και διανομή συγγραμμάτων;

Οι ημερομηνίες δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Περισσότερα

Πότε ξεκινούν τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025;

Τα μαθήματα ξεκινούν τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024.

Είμαι εγγεγραμμένος-η σε Τμήμα/ Σχολή Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θέλω να εγγραφώ σε νέο Τμήμα/ Σχολή που έχω πετύχει, τί ενέργειες πρέπει να κάνω;

Εάν έχετε υποβάλει αίτηση διαγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία επιπλέον ενέργεια. Τα απαραίτητα για τη διαγραφή δικαιολογητικά θα διακινηθούν υπηρεσιακά, για την ολοκλήρωση της εγγραφής στο νέο Τμήμα/ Σχολή επιτυχίας.

Δεν έχω ολοκληρώσει την εγγραφή μου, μπορώ να παρακολουθήσω τα μαθήματα;

Ναι μπορείτε να παρακολουθήσετε τα μαθήματα κανονικά.

Δεν έχω λάβει το SMS για τη δημιουργία Ιδρυματικού Λογαριασμού, παρόλο που έχω ενημερωθεί από τη Γραμματεία ότι έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή μου, τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να πάτε στη σελίδα: https://register.auth.gr/account/ και στην επιλογή: “Αν δεν έχεις λάβει το μήνυμα SMS, μπορείς να ζητήσεις την αποστολή του.” για να σας σταλεί εκ νέου. Αν δεν λάβετε και πάλι το SMS, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία για το έλεγχο του αριθμού κινητού που έχετε καταχωρήσει στην αίτησή σας.

Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων στο http://register.auth.gr μου βγάζει σφάλμα στα στοιχεία “τάδε”, τι κάνω λάθος;

Για τυχόν δυσκολίες σχετικά με την είσοδο στο http://register.auth.gr και τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, μπορείτε να απευθύνεστε στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) στο τηλ: 2310999000 ή στο email: support@auth.gr ή, εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή/πρόσβαση στο διαδίκτυο, στη  νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ, στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του ΑΠΘ.

Ποια είναι η προθεσμία για τη δήλωση μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου;

Οι δηλώσεις μαθημάτων θα γίνονται από Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2024 έως και Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2024 μέσω της πλατφόρμας students.auth.gr.

Πώς μπορώ να εκδώσω την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα;
  1. Η Ακαδημαϊκή Ταυτότητα εκδίδεται μετά τη δημιουργία του ιδρυματικού λογαριασμού. Η αίτηση γίνεται μέσω της πλατφόρμας submit-academicid.minedu.gov.gr.

 
Μετάβαση στο περιεχόμενο